برند

معرفی برند سیسمونی اونت Philips Avent

برند سیسمونی اونت

معرفی برند سیسمونی اونت Philips Avent

معرفی برند سیسمونی اونت Philips Avent ، خرید سیسمونی یکی از لذت‌ بخش‌ترین کارهایی است که زوج‌های جوان هنگام تولد نوزاد خود انجام می دهند. در گذشته خرید سیسمونی برای نوزاد اول بر عهده خانواده پدر عروس بوده و آن‌ها وسایل ضروری و اولیه‌ای برای نوه خود تهیه می‌کردند. امروزه نیز این رسم توسط خانواده‌ها در بسیاری از شهرهای کشور صورت می‌گیرد. خرید سیسمونی شامل لوازم مختلفی است که امروزه در طرح‌ها و برندهای بسیار زیادی در بازار وجود دارند. یکی از برندهای بسیار با کیفیت برند اونت می‌باشد. اگر قصد خرید سیسمونی بسیار زیبا و با کیفیت برای کودک خود دارید، حتما در ادامه با ما همراه باشید.

برند فیلیپس اونت

برند سیسمونی اونت

فیلیپس اونت یک شرکت معتبر و شناخته شده در کشور انگلیس است که در سال 1936 تأسیس شد. این شرکت در ابتدا Cannon Rubber نام داشت و بعدا به اونت تغییر نام داد. مهم‌ترین محصولات تولیدی توسط این شرکت محصولات مناسب برای مراقبت از کودک و مادر است. علاوه بر آن محصولاتی مانند شیشه شیر و وسایل اولیه نوزاد را تولید می‌کنند.

موفقیت‌های بسیار چشمگیر برند سیسمونی اونت در دنیا و محصولات با کیفیت تولیدی توسط این برند باعث شد تا در سال 2006 کمپانی فیلیپس این برنر را خریداری کند. فیلیپس از شرکت‌های بسیار مطرح در زمینه تولید محصولات با کیفیت است و ترکیب آن با برند اونت باعث پیدایش محصولاتی با کیفیتی بسیار برتر شد. این کمپانی نیز به فیلیپس اونت تغییر نام داد.

سر شیشه تولیدی فیلیپس اونت

یکی از اولین و بهترین محصولات تولیدی برند سیسمونی اونت که در تمام دنیا محبوب و شناخته شده است، سر شیشه سیلیکونی است. طراحی و تولید این سر شیشه‌های به نحوی است که کمترین آسیب را به دهان کودک وارد کرده و به راحتی درون دهان جا می‌شوند. مواد اولیه به کار برده شده در این محصول بسیار با کیفیت بوده و کاملا بدون بو و مزه هستند. این محصول در تمام دنیا شناخته شده و بسیار محبوب و پر کاربرد است.

محصولات تولیدی برند سیسمونی اونت

برند اونت محصولات بسیار با کیفیتی در زمینه مراقبت از کودک تولید می‌کند. این محصولا کیفیت و طراحی بسیار منحصر به فرد و فوق العاده‌ای دارند و در تمام دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرند. تعدادی از محصولات تولیدی این شرکت در ادامه معرفی شده‌اند:

  • شیشه شیرهای ضد نفخ
  • سرشیشه‌های کاملا مشابه سینه مادر نمونه‌های عادی
  • شیردوش‌های دستی و برقی
  • انواع لوازم موردنیاز شیردهی
  • پستانک‌های ارتودنسی
  • لیوان کودک در شکل‌ها و طراحی‌های متنوع
  • طراحی و تولید انواع ظروف غذاخوری
  • لوازم مراقبت از کودک
  • غذاساز
  • گرمکن شیشه شیر
  • و بسیاری از لوازم و محصولات مورد نیاز کودک

تنوع بالای محصولات اونت

محصولات تولیدی برند سیسمونی اونت نه تنها برای کودک که برای رفاه مادران نیز بسیار مناسب هستند. به عنوان مثال پمپ‌های مناسب برای شیردوش وسیله‌ای بسیار کاربردی و پر استفاده برای مادران است و این کمپانی با کیفیتی بسیار بالا آن را تولید کرده است. یکی دیگر از دستگاه‌هایی که برای سلامتی کودک بسیار اهمیت دارد، دستگاه استریل برقی است. این دستگاه به راحتی در کمترین زمان ممکن وسایل مورد نیاز کودک را کاملا تمیز و استریل می‌کند.

یکی از وسایل بسیار کاربردی برای مراقبت و نگهداری از کودکان دستگاه‌ها و دوربین‌های کنترل از راه دور است. این دستگاه‌ها باعث می‌شود پدر و مادر بتوانند با خیالی آسوده در هر لحظه از کودک خود نگهداری و مراقبت کنند. یکی از فعالیت‌های اونت در زمینه تولید و پشتیبانی از این نوع وسایل است. کیفیت و نحوه طراحی بسیار فوق العاده به کودکان در این زمینه کمک می‌کند.

ویژگی‌های محصولات اونت

برند بین المللی اونت با طراحی‌ها و ویژگی‌های بسیار منحصر به فرد محصولاتی بی نظیر تولید می‌کند. کیفیت و ویژگی‌های خاص محصولات تولید شده توسط این برند در دنیا زبانزد است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کمپانی توجه به جزئیات محصولات تولید شده است. گاهی اوقات از نظر بسیاری از خریداران جزئیات کار به چشم نمی‌آید، اما هنگامی که مادر یا کودک از وسیله‌ای استفاده می‌کنند، طراحی دقیق باعث راحتی استفاده می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های عالی برند سیسمونی اونت تمرکز بر محصولات تولیدی خود است و به هیچ عنوان طیف محصولات تولیدی را بدون حساب و کتاب گسترده نمی‌کنند. طراحی و تولید محصولات خاص و با کیفیت بالا این برند را از سایر برندهای موجود در بازار متمایز کرده است.

طراحی و ویژگی‌های محصولات اونت باعث شده این برند در دنیا جزء 3 برند برتر شناخته شود. در برخی رتبه بندی‌ها این برند جایگاه اول را کسب کرده است. رتبه کسب شده هم از نظر استانداردهای بین المللی و هم رضایت مادران حاصل شده است.

مهم‌ترین شعار برند سیسمونی اونت

یکی از مهم‌ترین شعارهای برند فیلیپس اونت “نوآوری برای شما” می‌‌باشد. این برند در زمینه تحقق این شعار کاملا موفق بوده است. تمام محصولات تولیدی با نوآوری‌های جدید تولید شده و اولین کمپانی که این نوع محصولات را روانه بازار کرده است، فیلیپس اونت بوده است. فیلیپس اونت برند محبوب مادران در تمام دنیا است.

محصولات این کمپانی به سراسر دنیا از جمله ایران صادر می‌شوند. در ایران نیز فروشگاه‌های بسیار زیادی در زمینه واردات و فروش محصولات این برند فعالیت می‌کنند.

کپی اونت غیر ممکن است

محصولات نگهداری از کودک فیلیپس اونت کیفیتی فراتر از حد انتظار دارند، از این رو کپی کردن این محصولات کاری بسیار سخت و غیر ممکن است. این محصولات به قدری با کیفیت هستند که با در کنار محصولات دیگر کاملا شناخته شده هستند. بسیاری از برندها سعی در کپی کردن این محصولات دارند و برند این شرکت را نیز بر روی محصولات قرار می‌دهند. اما کپی بودن این محصولات کاملا مشهود و مشخص است. در صورتی که قصد خرید محصولات این برند را دارید می‌تواندی از مراکز کاملا معتبر و فروشگاه‌ها یا وب سایت‌ها شناخته شده اقدام به خرید نمایید. بسیاری از فروشگاه‌ها در این زمینه اطلاعات جامعی را در اختیار شما قرار داده تا به راحتی فیک بودن محصولات را تشخیص دهید.

سخن آخر

آسودگی خاطر و آرامش مادر و کودک بسیار مهم است. به همین منظور باید در زمان خرید سیسمونی حتما محصولات با کیفیت بالا خریداری شود. برندهای بسیار زیادی در دنیا در زمینه ارائه محصولات مورد نیاز مادر و کودک فعالیت می‌کنند. یکی از برندهای بسیار شناخته شده برند اونت است. این کمپانی تنوع بالایی از محصولات کودک را با بهترین مواد اولیه تولید می‌کند. محصولات تولیدی این شرکت به تمام دنیا صادر شده و در هر کجای دنیا می‌توانید از این محصولات استفاده کرده و راحتی و آرامش را برای کودک خود به همراه بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.