وبلاگ

راهنمای خرید کالسکه و کریر نوزاد

خرید کالسکه

راهنمای خرید کالسکه و کریر نوزاد

خرید کالسکه و کریر یکی از مهم ترین لوازم در سیسمونی نوزاد می باشد که وظیفه ی حمل و نقل کودک را بر عهده دارد لذا انتخاب درست در خرید کالسکه و کریر میتواند در آسایش و سلامتی نوزاد و مادر و پدر تاثیر بسزایی داشته باشد.

برای خرید کالسکه و کریر ابتدا می بایست والدین اولویت های خود را از انتخاب و خرید کالسکه مشخص کرده و سپس با توجه به فراوانی و مدل ها و برند های مختلف بهترین گزینه برای خود و نوزاد خود را انتخاب نمایند.

انواع کالسکه و کریر

در این بخش انواع مختلف کالسکه را برای شما آورده ایم تا در خرید کالسکه و کریر مورد نظر خود انتخاب بهتری داشته باشید.

کالسکه سنتی نوزاد

کالسکه های سنتی مرسوم ترین و عمومی ترین نوع کالسکه می باشد باید این نکته ذکر شود که نام گذاری کالسکه سنتی به معنی کم استفاده بودن و یا سنگین و کند بودن نیست. این کالسکه ها دارای مانور حرکتی خوبی می باشند و در بعضی از مدل های مختلف آن پشتی می تواند تا 180 درجه بخوابد و به تخت خواب نوزاد تبدیل شود اما نسبت به سایر کالسکه ها از وزن بیشتری برخوردار می باشند لذا در هنگام خرید کالسکه باید به این نکته توجه داشت.

کالسکه کومبو یا ترکیبی برای نوزاد

کالسکه های ترکیبی از ویژگی های بیشتر نسبت به کالسکه های سنتی برخوردار می باشند. در برخی از مدل ها از این کالسکه ها میتوان به عنوان صندلی اتوموبیل استفاده کرد باید توجه داشت که درصورت داشتن این ویژگی باید آداپتور مربوط به آن هم خریداری شود.

از دیگر ویژگی کالسکه های ترکیبی می توان به داشتن قابلیت جا به جایی محل نشستن کودک اشاره کرد، در این مدل کودک میتوان روبه‌جلو یا روبه‌روی کسی که او را هل می دهد بنشیند.

کالسکه های ترکیبی تحمل وزنی بیشتری نسبت به کالسکه های سنتی را دارا میباشد.

امکانات جانبی کالسکه

با پیشرفت صنعت و تکنولوژی امکانات جانبی فراوانی جهت رفاه و حفظ سلامتی نوزادان و کودکان در کالسکه ها به وجود آمده است. مهم ترین امکانات جانبی که هنگام خرید کالسکه و کریر باید به آن توجه شود را برای شما آورده ایم.

سایبان

داشتن سایبان یکی از مهم ترین نکات هنگام خرید کالسکه و کریر برای نوزاد می باشد، شما والدین گرامی باید با توجه به اینکه فرزندتان در فصل بهار یا تابستان به دنیا می آید از داشتن ویژگی سایبان در کالسکه اطمینان پیدا کنید تا در روز های آفتابی و گرم از گرما زدگی و بیماری فرزند خود جلوگیری نمایید.

سایبان ضدآب یا چتر

اگر فرزند شما در فصل های پاییز یا زمستان به دنیا آمده است باید هنگام خرید کالسکه از داشتن ویژگی سایبان ضدآب یا چتر و یا قابلیت نصب چتر بر روی آن مطمعن شوید تا سلامتی فرزند خود را در این فصل حفظ نمایید.

سبد

از دیگر ملزومات مهم کالسه وجود فضایی در کالسکه برای قرار دادن ساک کودک می باشد تا لوازم مورد نیاز نوزاد خود را داخل ساک قرار داده و در آن فضا قرار دهید.

سایر ویژگی های مهم که در هنگام خریدکالسکه باید به آن دقت کنید.

امنیت کالسکه

دارای بودن کمربند ایمنی نرم و راحت ، ترمز داشتن چرخ ها مطمعن شوید.

وزن

هنگام خرید کالسکه و کریر به تحمل وزنی آن دقت کافی داشته باشید.

در پایان جهت خرید کالسکه و کریر اگر میخواهید از نظر اقتصادی برایتان بصرفه باشد چاره ای جز انتخاب یک ست کالسکه و کریر و ساک ملزومات سبک ندارید چرا که گذشته از کالسکه و کریر باید ساک و لوازم کودک را هم با خود ببرید. شاید یک کالسکه کومبوی سبک که کریر یا ساک بچه روی آن نصب میشود و ساک کودک هم در آن جا می گیرد بتواند به شما کمک کند.

 

فروشگاه سیسمونی و کودک نی نی پارسه ارائه دهنده انواع کالسکه و کریر با سطح استاندارد جهانی و برند های معتبر جهانی (RECARO , Pierre CardinSeedjoie, … ) و لوازم جانبی کالسکه و کریر می باشد. جهت مشاهده محصولات در دسته بندی کالسکه و کریر بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کالسکه و کریر فروشگاه نی نی پارسه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.