دسته‌بندی نشده

بررسی برند و محصولات تویست شیک

محصولات تویست شیک

 بررسی برند و محصولات تویست شیک

 بررسی برند و محصولات تویست شیک، اگر در انتظار به دنیا آمدن فرزند خود هستید و یا به تازگی صاحب فرزند شده اید، حتما در جریان تهیه لوازمی از جمله پوشاک، لوازم بهداشتی و دارویی و همچنین لوازم مورد نیاز برای غذا دادن به کودک خود، نام تویست شیک Twistshake به گوشتان خورده است. تهیه و انتخاب بهترین لوازم مورد نیاز کودک یکی از دغدغه های والدین بوده و همواره نسبت به کیفیت محصولات مورد استفاده برای فرزندان خود از وسواس خاصی استفاده می کنند. تویست شیک یکی از برندهای مطرح در کشور سوئد می باشد که فعالیت آن در زمینه تولید ظروف غذاخوری نوزادان و کودکان می باشد. در این مقاله قصد داریم در مورد این برند موفق در زمینه تولید محصولات و لوازم کودکان، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم که توصیه می کنیم در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

کالاهای تولید شده برند تویست شیک، در نظر دارد تا علاوه بر کیفیت، محصولات کاربردی با امکان استفاده آسان از آن را به کاربران خود ارائه دهد. یکی از ویژگی های محصولات تویست شیک، توجه به کارایی مناسب و کاربری ساده آن می باشد. علاوه بر آن توجه به زیبایی محصولات یکی از فاکتورهای اصلی برند تویست شیک بوده است. یکی از اهداف محصولات تویست شیک برداشتن بار مشکلات برای تهیه لوازم کودک بوده؛ تا با اطمینان خاطر نسبت به خرید لوازم مورد نیاز برای کودک خود اقدام نمایند.

شیشه شیر

تویست شیک بار این مسئولیت سنگین را در ارائه محصولاتی که توجه خاصی به سلامت کودکان دارد برعهده گرفته و تمام تلاش خود را در ارائه بهترین کیفیت در تولید ظروف کودکان به کار گرفته است. این محصول در بین بهترین برندهای دنیا قرار گرفته است به همین دلیل دارای استانداردهای جهانی در تولیدات محصولات خود می باشد. توجه داشته باشید که دریافت استانداردهای جهانی تنها به دلیل سطح بالای کیفیت محصولات تویست شیک در تولیدات خود می باشد.

مواد مورد استفاده در محصولات تویست شیک

همانطور که میدانید، موقع استفاده از ظروف کودکان دمای غذا بالا می باشد، مانند آب جوش در موقع درست کردن شیر، ظرف غذای نگهدارنده و… بنابراین استفاده از بهترین متریال در بی خطر بودن آن ها در دمای بالا امری حیاتی است.محصولات تویست شیک با استفاده از بهترین متریال در تولید ظروف مختص کودکان، این اطمینان را حاصل کرده است و این محصولات هیچ ضرری برای سلامت کودکان شما ندارد. مواد اولیه به کار رفته در محصولات تویست شیک، از سطح کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند تا استانداردهای لازم در بهداشت و سلامت کودک دلبند شما به طور کامل رعایت شود.

پلاستیک مورد استفاده در این محصولات بدون بیسفنول A بوده و در ساخت آنها از پلی پروپیلن که در مواجهه با گرما بسیار بی خطر است، استفاده شده است. پلی پروپیلن دارای تاییدیه لازم به منظور استفاده آن برای تمامی گروه های سنی، مخصوصا کودکان در مجاورت با مواد خوراکی می باشد.

ظروف تولید شده در تویست شیک از تنوع زیادی برخوردار است تا بتواند تمامی سلایق را دربرگیرد. در ادامه این مطلب توضیحات مختصری در مورد تولیدات تویست شیک ارائه می دهیم که توصیه می کنیم مطالعه آن را از دست ندهید.

فلاسک غذا به همراه قاشق تاشو

محصولات تویست شیک

در طراحی محصول تویست شیک تلاش بر این است تا با ارائه محصولی کارآمد بتواند، مورد پسند والدین قرار گیرد. زیبایی و رنگ آمیزی مناسب در این محصولات آن را از دیگر برندهای رقیب متمایز کرده و ظاهری زیبا به آن بخشیده است. همچنین نوآوری در خلق طرح های کارآمد، یکی از نقاط قوت تویست شیک می باشد. در تولید محصولاتی چون فلاسک غذای کودک، تلاش بر این است که از مواد شیمیایی مضر در ساخت آن خودداری شده و برای حمل راحت و آسان، دستگیره هایی بر روی آن نصب شود؛ این محصول همچنین دارای قاشق تاشو می باشد تا استفاده از آن تحت هر شرایط و امکاناتی مهیا شود. کف این فلاسک دارای موادی برای جلوگیری از لغزش می باشد و دهانه آن به شکل پهن طراحی شده تا استفاده از آن را راحت تر کند. رنگ آمیزی این فلاسک بسیار زیبا می باشد و از آن برای نگهداری مواد آشامیدنی و خوراکی استفاده می شود.

از دیگر محصولات تویست شیک، شیشه شیرهای کاربردی آن است، که نتیجه تجربه بسیار جالبی از طرف سازنده آن می باشد. این شخص در سال 2011 وظیفه نگهداری از پسر عمه خود را داشته و هر بار برای تهیه و خوراندن غذا به کودک، متحمل سختی های فراوانی می شده؛ به طوری که ساعت ها مجبور به تمیز کاری پس از آن می شده است. این کار زمانی که کودک بزرگتر شد، کاهش یافت. مدتی بعد، در حال قدم زدن با مادرو کودکی روبرو می شود، که شاهد چالش مادر برای تهیه غذا برای کودک خود بوده است. بنابراین تصمیم به کمک میگیرد، اما پس از آن به فکر طراحی نوعی شیشه شیر می افتد تا دردسر کمتری برای آماده سازی شیر داشته باشد. این شیشه شیر به راحتی پودر شیر خشک را در آب حل کرده و از دلمه شدن آن جلوگیری می کند و شستشوی بسیار آسانی دارد. مواد مورد استفاده در این محصول بدون BPF، BPS و BPA بوده که بسیار مضر هستند. سرشیشه از سیلیکون بسیار نرم و قابل انعطاف ساخته شده و دارای شبکه توری برای کمک به حل شدن سریع مواد به هم چسبیده در شیر است. همچنین طراحی ارگونومیک این شیشه ها جا گیری آن را در دستان کودکان بسیار راحت تر کرده است. این محصول در رنگ هایی زیبا ارائه می شود. تویست شیک همچنین در نظر دارد تا علاوه بر کارایی راحت، محصولات از زیبایی کافی برخوردار باشند.

از دیگر محصولات تویست شیک می توانیم به انواع ست قاشق و چنگال، دندانگیر با قابلیت خنک کنندگی، پیشبند، ظرف غذای تقسیم بندی شده، پستانک با طراحی های متنوع، فلاسک آب و… اشاره کنیم.

لازم به ذکر است که محصولات تویست شیک از استاندارد اروپایی EN 14350 پیروی می کند و تمامی محصولات خود را بر پایه حفظ محیط زیست و خودداری از آسیب به منابع طبیعی تولید می کند. تویست شیک هر روز در حال ارتقا سطح کیفیت خود می باشد و امیدوار است که در این راه از حمایت والدین بیشتر از همیشه برخوردار باشد و همچنین در این راه از همراهی همیشگی والدین برای ارتقاء محصولات خود استفاده می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.