برند

بررسی برند و محصولات دکتر براون

محصولات دکتر براون

بررسی برند و محصولات دکتر براون

محصولات دکتر براون Dr Brown یکی از برندهای آمریکایی فعال در زمینه تولیدات لوازم کودک می باشد، که محصولات آن در ایران طرفداران بسیاری دارد. این برند در ارائه محصولات کودک نوآوری و خلاقیت بسیار زیادی داشته و تمام تلاش آن ارائه محصولاتی در جهت کمک به مادر برای رسیدگی به فرزند می باشد. برند دکتر براون با توجه به نیاز روز مادران به استفاده از امکانات جدیدتر، تمامی محصولات خود را به روز کرده و به فکر سلامت کودکان می باشد. محصولات دکتر براون همچنین در کشور آمریکا و اروپا طرفداران بسیار زیادی دارد، به طوری که رتبه اول را در برخی از محصولات خود دارا می باشد و بیشتر پزشکان استفاده از محصولات آن را توصیه می کنند. این برند تلاش در بهبود تغذیه نوزادان و همچنین سلامت کودکان دارد و در این راه از روش هایی بر پایه علم در تولیدات محصولات خود استفاده می کند. لازم به ذکر است که محصولات دکتر براون در بخش Natural flow به تولید شیشه شیرهایی با بالاترین استانداردها پرداخته است، که می توان آن را در بسیاری از بیمارستان های این کشور مشاهده کرد. در تولید این شیشه شیرها موادی همچون BPA، PVC، phthalates حذف شده که باعث پیشی گرفتن از سایر برندها شده و جوایز متعددی را در جهان به خود اختصاص داده است. یکی از این موارد حضور 14 ساله در بین منتخبان سایت Fit Pregnancy می باشد.

اطلاعات رسیده از مصرف کنندگان برند دکتر براون نشان داده است، که مادران شاهد بهبود تغذیه در فرزندانشان بوده اند و به نتایج رضایت بخشی در سلامت کودکان خود رسیده اند. برند دکتر براون با توجه به این نتایج به تحقیقات و ایجاد خلاقیت در تولید محصولات خود ادامه می دهد؛ تا بتواند رضایت بیشتری را با توجه به نیاز روز مادران کسب کند.

بررسی برند و محصولات دکتر براون

ویژگی های محصولات دکتر براون

برند دکتر براون برای اولین بار در سال 1997 در میسوری ایالات متحده آمریکا تاسیس شد. لازم به ذکر است که محصولات دکتر براون در 59 کشور دنیا عرضه می شود، البته بدون واسطه! اما در کشور ما ایران نمایندگی رسمی از برند دکتر براون وجود ندارد و به ناچار این محصولات از کشورهای اطراف همچون امارت و ترکیه وارد کشور شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار میگیرد. در سال 2018 پایگاه معتبر Babycenter در انتخاب بهترین شیشه شیر از نظر استانداردهای لازم برای کودکان، دکتر براون را برگزید. البته این اتفاقی است که در سال های اخیر نیز تکرار شده است. این مسئله نشان از آن دارد که محصولات دکتر براون از محبوبیت بالایی در بین مادران برخوردار است و البته پزشکان بسیاری آن را تجویز می کنند. همانطور که میدانید شیشه شیرهای تولید شده توسط برند دکتر براون در دنیا بسیار معروف هستند؛ اما لازم به ذکر است که تولیدات دیگری نیز از این برند آمریکایی وجود دارد که همچون این محصول، تحسین برانگیز هستند. از دیگر محصولات تولید شده توسط کمپانی دکتر براون می توان به وسایل جانبی شیشه شیر مانند سرشیشه و شیشه شور، انواع محصولات آموزشی لیوان کودک، مسواک هایی برای آموزش به کودک، دستمال مرطوب مخصوص کودکان، دستمال مرطوب مخصوص برای وسایل کودک، پستانک و دندانگیر، شیردوش های برقی و دستی مخصوص برای مادران و همچنین دستگاه های استریل برقی و مایکروویوی، شیر گرم کن، انواع قاشق ها و… می باشد. در ادامه این مطلب به طور اختصاصی به بررسی شیشه شیرهای محبوب محصولات دکتر براون خواهیم پرداخت، پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

بررسی برند و محصولات دکتر براون

شیشه شیرهای دکتر براون

محصولات دکتر براون از روزهای اول تولد همراه نوزادان بوده و شیشه شیرهایی برای این روزهای نوزادان طراحی کرده است؛ تا در صورت تغذیه نوزاد از شیر دوشیده شده و یا شیر خشک بتوان از آن استفاده کرد. از جمله ویژگی های شیشه شیرهای دکتر براون که آن را از سایر برندها متمایز می کند، تجهیز بودن به سیستم تخلیه هوای نی دار می باشد. جالب است بدانید که در این سیستم هوا و شیر با یکدیگر مخلوط نمی شوند و این فرآیند از ایجاد نفخ و مشکلات گوارشی در نوزادان می کاهد. همچنین در این محصولات دکتر براون هنگام مکیدن خلاء ایجاد نشده که آن را به مکیدن شیر از سینه مادر تشبیه می کنند. نکته قابل توجه این است که این شیشه شیرها قابلیت حفظ مواد نگهدارنده و مغذی از جمله ویتامین های E، A و C موجود در شیر را امکانپذیر می کند. از دیگر ویژگی های شیشه شیر دکتر براون وجود میله ای است که مانع از ورود هوا به معده نوزاد شده و در نتیجه از ابتلای نوزاد به کولیک معده و همچنین نفخ جلوگیری می کند. این شیشه ها دارای دو جنس متفاوت طلقی و شیشه ای (پیرکس) می باشند که لازم به ذکر است که نوع شیشه ای آن از قیمت بالاتری برخوردار است.

همانطور که گفتیم محصولات دکتر براون از کیفیت و استانداردهای بین المللی برخوردار می باشد و در ساخت آن ها از مواد شیمیایی، BPA و سایر پلاستیک های مضر استفاده نشده است. سر شیشه های این محصول از جنس سیلیکون مرغوب می باشد و طوری طراحی شده است که دارای عملکرد ضد نفخ بوده و نمی گذارد هوا وارد معده نوزادان شود. این مسئله از ایجاد رفلاکس و یا نفخ در معده آنها جلوگیری می کند. از دیگر ویژگی های محصولات دکتر براون به ویژه شیشه های آن، طراحی برای همه رده های سنی، از نوزاد تا خردسال می باشد.

در برخی از موارد مادران با استفاده از شیشه شیرهای غیر استاندارد شاهد بی تابی هایی در فرزندان خود هستند؛ شاید ساده ترین روش برای برطرف کردن مشکل گوارش کودکان که در آینده در روند تغذیه ای آن ها نیز تاثیرات منفی خواهد داشت؛ خریداری کردن محصولات دکتر براون باشد. با تهیه این شیشه ها به وضوح می توانید شاهد برطرف شدن مشکل گوارش کودکان خود باشید و با رسیدگی به موقع از ایجاد مشکلات حادتر در سنین بالا خودداری کنید. مشکلاتی از قبیل رفلاکس و یا نفخ معده در بیشتر موارد، در بزرگسالی ایجاد مشکلات متعددی میکند که امروزه بسیار شایع است. بنابراین به مادران عزیز توصیه می کنیم که با کمی هزینه در سنین پایین تر از ایجاد مشکلات گوارشی در سنین بالاتر فرزندان خود جلوگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.